Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25588
Назва: Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін
Інші назви: Digitalization of marketing activities in the conditions of innovative changes
Автори: Карпик, Я. М.
Пурей, Є. Ю.
Ключові слова: цифрова економіка
економічний процес
діджиталізація
маркетинг
маркетинговий інструментарій
digital economy
economic process
digitalization
marketing
marketing tools
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Карпик Я. М. Діджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін [Текст] / Я. М. Карпик, Є. Ю. Пурей // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 4 (15). - С. 119-127.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Короткий огляд (реферат): Диджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін стає все більше ключовою стратегією для компаній. Це означає використання цифрових інструментів, технологій та онлайн-каналів для розробки та реалізації маркетингових стратегій. Диджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін складається з наступного: віртуальний простір, скорочення комунікаційного каналу, аналітика та вимірювання, соціальні медіа, штучний інтелект та аналіз даних, мобільний маркетинг, електронна комерція. Основною метою представленої роботи є визначення складових процесу діджиталізації та трансформації маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін та глобалізаційного процесу. Основними методами, що використовувались в представленій роботі є: аналіз та синтез – для визначення основних тенденцій розвитку маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін, основних складових сучасного маркетингового діджиталізованого інструментарію; методи індукції та дедукції – для прогнозування подальших тенденцій розвитку діджиталізації маркетингової діяльності та визначення основних складових інноваційних змін та їх впливу на розвиток маркетингової діяльності; графічний метод – для наочного представлення отриманих результатів роботи. Основні результати роботи свідчать про те, що: використання штучного інтелекту та аналітики даних дозволяє підприємствам створювати більш ефективні маркетингові кампанії, передбачати потреби клієнтів, вдосконалювати продукти та послуги; зростання використання мобільних пристроїв спонукає компанії до розробки мобільних додатків та оптимізації веб-сайтів для мобільних пристроїв; соціальні платформи надають унікальну можливість взаємодії з аудиторією, просування продуктів і послуг, а також збільшення свідомості про бренд. Стратегії маркетингу в соціальних медіа можуть бути основним інструментом для досягнення успіху в інноваціях. Диджиталізація маркетингової діяльності в умовах інноваційних змін вимагає постійного вдосконалення, вивчення нових технологій і стратегій, а також гнучкості у відповіді на зміни в ринковому середовищі. Однак вона також відкриває багато нових можливостей для досягнення успіху та залучення клієнтів.
Digitalization of marketing activities in the conditions of innovative changes is increasingly becoming a key strategy for companies. This means using digital tools, technologies and online channels to develop and implement marketing strategies. Digitalization of marketing activities in the conditions of innovative changes consists of the following: virtual space, reduction of the communication channel, analytics and measurement, social media, artificial intelligence and data analysis, mobile marketing, e-commerce. The main goal of the presented work is to determine the components of the process of digitization and transformation of marketing activity in the conditions of innovative changes and the globalization process. The main methods used in the presented work are: analysis and synthesis – to determine the main trends in the development of marketing activities in the conditions of innovative changes, the main components of modern marketing digital tools; methods of induction and deduction – for forecasting further trends in the development of digitalization of marketing activities and determining the main components of innovative changes and their impact on the development of marketing activities; graphic method – for a visual presentation of the obtained work results. The main results of the work indicate that: the use of artificial intelligence and data analytics allows enterprises to create more effective marketing campaigns, predict customer needs, improve products and services; the growing use of mobile devices encourages companies to develop mobile applications and optimize websites for mobile devices; social platforms provide a unique opportunity to engage with audiences, promote products and services, and increase brand awareness. Marketing strategies in social media can be the main tool for achieving success in innovation. Digitalization of marketing activities in the conditions of innovative changes requires constant improvement, learning new technologies and strategies, as well as flexibility in responding to changes in the market environment. However, it also opens up many new opportunities for success and customer acquisition.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.4.14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25588
ISSN: 2786-5398
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N4(15)_P119-127.pdf347,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.