Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25592
Название: Peculiarities of social responsibility of higher education institutions in conditions of innovative changes
Другие названия: Особливості соціальної відповідальності закладів вищої освіти в умовах інноваційних змін
Авторы: Ptashchenko, O. V.
Ключевые слова: відповідальність
університет
соціальна відповідальність організації
умови глобалізації
зміни
структурні зміни
responsibility
university
social responsibility of the organization
conditions of globalization
changes
structural changes
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ptashchenko O. V. Peculiarities of social responsibility of higher education institutions in conditions of innovative changes = Особливості соціальної відповідальності закладів вищої освіти в умовах інноваційних змін [Текст] / O. V. Ptashchenko // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 4 (15). - С. 23-31.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Краткий осмотр (реферат): В представленій роботі визначено основні складові загального поняття "соціальна відповідальність", а також визначено особливості саме соціальної відповідальності закладів вищої освіти. Загальні складові соціальної відповідальності допомагають створити рівновагу між здобутками в галузі економіки, екології та суспільства, сприяючи сталому розвитку та покращенню якості життя. Соціальна відповідальність ЗВО включає в себе багато аспектів, які допомагають сприяти сталому розвитку суспільства, формуванню громадянського суспільства та покращенню умов життя. Метою представленої роботи є визначення основних складових соціальної відповідальності закладів вищої освіти в сучасних умовах трансформацій та інноваційних змін та визначення вектору розвитку ЗВО за умов врахування особливостей соціальної відповідальності. Основними методами дослідження представленого питання є: аналіз та синтез для визначення основних складових соціальної відповідальності ЗВО, індукції та дедукції для визначення основних векторів розвитку соціальної відповідальності закладів вищої освіти в умовах інноваційних змін, графічний метод для представлення основних результатів дослідження. Основними результатами представленого дослідження можливо вважати в наступних тезисах: ЗВО повинні працювати над забезпеченням гендерної рівності в навчальному процесі та підтримувати жінок у вищій освіті та дослідженнях; ЗВО можуть розвивати партнерські відносини з іншими освітніми установами, громадськими організаціями та підприємствами для спільних проектів і ініціатив; заклади вищої освіти грають важливу роль в наукових дослідженнях, і їх відповідальність полягає в проведенні об'єктивних, етичних та соціально важливих досліджень, які можуть призвести до нових відкриттів і розв'язання актуальних проблем; ЗВО повинні сприяти культурній різноманітності та взаєморозумінню шляхом підтримки міжкультурних ініціатив та обміну студентами; ЗВО повинні надавати підтримку студентам і випускникам в пошуку роботи, стажуванні, та можливостей для подальшого навчання. Ці особливості соціальної відповідальності вищих навчальних закладів допомагають створювати умови для якісної освіти, розвитку суспільства та покращення якості життя у межах їх впливу.
The main components of the general concept of "social responsibility" are defined in the presented work, as well as the specifics of the social responsibility of higher education institutions. The general components of social responsibility help create a balance between economic, environmental and social gains, contributing to sustainable development and improving the quality of life. The social responsibility of higher education institutions includes many aspects that help contribute to the sustainable development of society, the formation of civil society, and the improvement of living conditions. The purpose of the presented work is to determine the main components of social responsibility of higher education institutions in modern conditions of transformations and innovative changes and to determine the vector of development of higher education institutions under the conditions of taking into account the features of social responsibility. The main research methods of the presented question are: analysis and synthesis to determine the main components of social responsibility of higher education institutions, induction and deduction to determine the main vectors of the development of social responsibility of higher education institutions in the conditions of innovative changes, a graphic method to present the main results of the study. The main results of the presented research can be considered the following theses: HEIs should work on ensuring gender equality in the educational process and support women in higher education and research; Higher education institutions can develop partnerships with other educational institutions, public organizations and enterprises for joint projects and initiatives; institutions of higher education play an important role in scientific research, and their responsibility is to conduct objective, ethical and socially important research that can lead to new discoveries and solutions to current problems; HEIs should promote cultural diversity and mutual understanding by supporting intercultural initiatives and student exchanges; Higher education institutions should provide support to students and graduates in finding a job, internship, and opportunities for further education. These features of social responsibility of higher education institutions help to create conditions for quality education, development of society and improvement of quality of life within their influence.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.4.3
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25592
ISSN: 2786-5398
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2023_N4(15)_P023-031.pdf296,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.