Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25609
Название: Моніторинг формування брендингу текстилю та одягу на європейських ринках
Другие названия: Monitoring the formation of textile and clothing branding in the European markets
Авторы: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Шкода, М. С.
Касумов, Т. А.
Ключевые слова: аналіз
бізнес-процеси
бренд
легка промисловість
ринок товарів
унікальність
analysis
business processes
brand
light industry
goods market
uniqueness
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Ганущак-Єфіменко Л. М. Моніторинг формування брендингу текстилю та одягу на європейських ринках [Текст] / Л. М. Ганущак-Єфіменко, М. С. Шкода, Т. А. Касумов // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 5 (16). - С. 87-100.
Source: Журнал стратегічних економічних досліджень
Краткий осмотр (реферат): У світлі євроінтеграційного вектору розвитку величезне значення набувають реальні технології виходу українських підприємств на європейський ринок. У попередніх статтях з цієї серії було розглянуто модель диверсифікації бізнес-процесів українських підприємств та обґрунтовано значимість виходу на Європейський ринок. Виведено визначення конкурентоспроможності товару, конкурентоспроможності підприємства та унікальності. У даній статті розглянуто прикладне значення виведених раніше визначень. Також проаналізовано статистичні та аналітичні дані, які стосуються європейського й українського ринків та загалом міжнародної торгівлі, дано оцінку тенденціям за останні роки. Виведено теоретичні визначення, структури та залежності, пов’язані з практичними даними, а також недостатні поняття, які необхідні для ефективної зв'язки теоретичної частини з реальною практикою міжнародної торгівлі. У даній публікації очевидно доведено терміни, структури та взаємозв'язки, викладені у першій та другій статтях циклу, за допомогою статистичних даних про торгівлю на українсько-європейському треку. Зроблено розгорнутий аналіз експортно-імпортної торгівлі з акцентом саме на сегменті товарів легкої промисловості. На підставі проведеного аналізу ринку товарів легкої промисловості та теоретичних викладок надано широкий спектр практичних рекомендацій бізнесу щодо ведення експортної діяльності з урахуванням оптимізованого бізнес-процесу щодо побудови унікальності товарів. Було проаналізовано карту економічних процесів у Європі у сегменті легкої промисловості та товарів її виробництва. Аргументовано, що найбільш ємними ринками, які споживають трикотаж і текстиль, є самі країни, які наймасштабніше займаються виробництвом товарів легкої промисловості, а саме Велика Британія, Франція, Іспанія, Італія та Німеччина, відтак, що при виході на європейський ринок саме з цими країнами буде спостерігатись значна конкуренція. Тому доцільно, на стадії тестування процесів брендобудування, починати інтеграцію з країн Євросоюзу, які не входять до цієї п'ятірки лідерів.
In the light of the European integration vector of development, real technologies for the entry of Ukrainian enterprises into the European market are gaining enormous importance. In the previous articles of this series, the model of diversification of business processes of Ukrainian enterprises was considered and the importance of entering the European market was substantiated. Definitions of product competitiveness, enterprise competitiveness and uniqueness are derived. This article examines the applied meaning of the previously derived definitions. Statistical and analytical data related to the European and Ukrainian markets and international trade in general were also analyzed, and trends in recent years were assessed. Theoretical definitions, structures and dependencies related to practical data are derived, as well as insufficient concepts, which are necessary for the effective connection of the theoretical part with the real practice of international trade. This publication clearly proves the terms, structures, and interrelationships outlined in the first and second articles of the cycle, using statistical data on trade on the Ukrainian-European track. An extensive analysis of export-import trade was made, with an emphasis on the segment of light industrial goods. Based on the analysis of the market of light industrial goods and theoretical explanations, a wide range of practical business recommendations for conducting export activities, taking into account the optimized business process for building the uniqueness of goods, have been provided. The map of economic processes in Europe in the segment of light industry and its products was analyzed. It is argued that the most capacious markets that consume knitwear and textiles are the very countries that are most involved in the production of light industry goods, namely Great Britain, France, Spain, Italy and Germany, so that when entering the European market, it is precisely with these countries there will be considerable competition. Therefore, it is advisable, at the stage of testing brand-building processes, to start integration with the countries of the European Union, which are not among these five leaders.
DOI: 10.30857/2786-5398.2023.5.9
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25609
ISSN: 2786-5398
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
JSED_2023_N5(16)_P087-100.pdf1,77 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.