Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25711
Title: Мовно-стилістичні особливості та етикет створення ділового електронного листа іноземною мовою
Other Titles: Language and style features and etiquette of creating a business e-mail in a foreign language
Authors: Роєнко, Л. В.
Редько, С. П.
Любимова, Н. В.
Keywords: ділове спілкування іноземною мовою
електронний діловий лист
фактори якості електронного листа
етикет електронних листів
фактори якості ділового електронного листа
business communication in a foreign language
e-business letter
e-mail quality factors
e-mail etiquette
business e-mail quality factors
Issue Date: 2023
Citation: Рoєнко Л. В. Мовно-стилістичні особливості та етикет створення ділового електронного листа іноземною мовою / Л. В. Роєнко, С. П. Редько, Н. В. Любимова // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2023. – Вип. 70, Т. 2. – С. 221-227.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка
Humanities science current issues: Interuniversity collection of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University Young Scientists Research Papers
Abstract: У сучасному міжнародному бізнес-просторі надзвичайно важливим є уміння здійснювати ділове спілкування іноземною мовою у письмовому вигляді. Переважна більшість такої ділової комунікації здійснюється засобами електронної пошти. У статті здійснено спробу опису основних аспектів електронного ділового листування. В електронних ділових листах відображається бізнес-діяльність компаній, здійснюється особисте листування між фахівцями у професійному контексті, відображаються логістичні домовленості та домовленості щодо працевлаштування, здійснюється перевірка та редагування ділових документів. Основні правила електронного ділового листування без сумніву базуються на основних правилах спілкування, де запорукою ефективності такої взаємодії є принципи кооперації та етикетності. Принцип кооперації залежить від повноти інформації, якості інформації, релевантності, манери спілкування. Вищезазначені принципи заклали основу для внутрішніх (зрозумілість, адресність, стислість викладу, конкретність, достовірність наданої інформації, логічність, цілісність, завершеність, ввічливість) і зовнішніх (наявність необхідних реквізитів листа, точність, належний зовнішній вигляд) факторів якості ділового електронного листа. У статті наголошено на виборі доцільної стратегії ділового спілкування, складовими компонентами якої є: комунікативна інтенція, комунікативна мета та комунікативна компетенція автора ділового листа. Пропонуються опорні питання для самоперевірки. Міжкультурне спілкування вимагає від його учасників володіння наступними компетенціями: культурною, мовною, комунікативною. У пропонованому дослідженні наголошується на важливості дотримання правильного етикету електронних листів, що є важливим фактором побудови конструктивного та позитивного клімату у бізнес-стосунках з іноземними партнерами. Підсумовуючи результати дослідження, потрібно зазначити, що уміння грамотно здійснювати письмову комунікацію іноземною мовою впливає не лише на діяльність компанії, а і на силу авторитету працівника, який таке ділове спілкування здійснює.
In the current international business environment, the ability to communicate in a foreign language in written form is extremely important. The largest part of such business communication is carried out by e-mail. The attempt has been made in the article to describe the main aspects of electronic business correspondence. Electronic business letters reflect the business activities of companies, personal correspondence is carried out between specialists in the professional context, logistical and employment arrangements are displayed in the business e-mails, business documents are checked and edited. The basic rules of electronic business correspondence are undoubtedly based on the basic rules of communication, where the principles of cooperation and etiquette is the guarantee of the effectiveness of such interaction. The principle of cooperation depends on completeness of information, quality of information, relevance, manner of communication. The above-mentioned principles laid the foundation for internal (understandability, addressability, brevity of presentation, specificity, reliability of the information provided, logic, integrity, completeness, politeness) and external (availability of the necessary details of the letter, accuracy, proper appearance) quality factors of the business e-mail. The article emphasizes the choice of an appropriate business communication strategy, the components of which are the following: communicative intention, communicative goal, and communicative competence of the author of a business letter. Reference questions for self-testing has been presented. Intercultural communication requires from its participants to possess the following competences: cultural, linguistic, communicative. The proposed research emphasizes the importance of following the proper e-mail etiquette, which is an important factor in building a constructive and positive climate in business relations with foreign partners. Summarizing the results of the study, it should be noted that the ability to carry out written communication in a foreign language competently affects not only the company's activities, but also the authority of the employee who carries out such business communication.
DOI: 10.24919/2308-4863/70-2-32
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25711
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISSN: 2308-4855 (print)
2308-4863 (online)
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.