Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25719
Title: Модні бренди у цифровому вимірюванні: поєднання творчості та інноваційних технологій
Other Titles: Fashion brands in the digital realm: a blend of creativity and innovative technologies
Authors: Ременєва, Т. В.
Keywords: концептуальний дизайн
цифрова мода
інтерактивний одяг
екологічні концепції у дизайні
дизайн-діяльність
conceptual design
digital fashion
interactive clothing
ecological concepts in design
design activity
Issue Date: 2023
Citation: Ременєва Т. В. Модні бренди у цифровому вимірюванні: поєднання творчості та інноваційних технологій [Текст] / Т. В. Ременєва // Art and Design. - 2023. - № 4 (24). - С. 149-159.
Source: Art and Design
Abstract: Мета роботи – дослідити розвиток унікальних інноваційних проєктів, що поєднують мистецтво моди та технологічні розробки дизайнерських рішень. Застосовано методи літературно-аналітичного, системно-структурного, порівняльного аналізу, синтезу й узагальнення; використано методи систематизації візуальних джерел, а також формального, стилістичного, композиційного, колористичного аналізу. Досліджено роль брендингу та елементів дизайну в інноваційній комунікації технологій та моди. Проаналізовано еволюцію розвитку та методологічний концепт нового напрямку моди digital fashion. Описано практики роботи дизайнерських брендів у поєднанні інноваційних технологій та історично-мистецького досвіду, що дозволяє створювати авангардні тканини, одяг, взуття, аксесуари. Представлено огляд використання сучасних передових технологій у творчості креативних дизайнерів нового покоління. Наукова новизна полягає у проведенні системного аналізу результатів роботи світових брендів з практичної реалізації нових трендів дизайн-діяльності шляхом: поєднання проривних біотехнологій та авангардного дизайну як альтернативної перспективи нових живих дизайн-продуктів; активному застосуванні передових ІТ-технологій за допомогою цифрових матеріалів, 3D-принтів та анімаційного 3D-програмного забезпечення, а також аніматронних роботизованих систем. Все це набуває неймовірної популярності у дизайн-практиці при створенні модних продуктів luxury-сегменту. Практична значущість досліджень полягає у висвітленні досвіду актуального тренду у роботі сучасних дизайнерів та брендів, які експериментують не лише з формами та кроєм, а й з передовими технологіями. Наголошено екологічний акцент цифрової моди, яка здатна знизити негативний вплив модного бізнесу брендів fast-fashion на світову екологію.
To investigate the dynamics of unique innovative projects that blend the art of fashion and technological advancements in design workflows. Approach involved methods of literary and analytical, systematic and structural, comparative analysis, synthesis and generalization; methods of systematization of visual sources, as well as formal, stylistic, compositional and coloristic analysis. The role of branding and design elements in the innovative communication of technology and fashion is investigated. The evolution of digital fashion and the methodological concept of the new fashion direction are analyzed. It is revealed how designer brands integrate innovative technologies into historical and artistic experience to produce avant-garde fabrics, clothing, footwear, and accessories. An overview of the employment of modern advanced technologies in the work of creative designers of the new generation is presented. Scientific novelty consists in performing a systematic analysis of the results of the work of leading global brands in the practical implementation of new design trends in the form of: a blend of breakthrough biotechnologies and avant-garde design as an alternative perspective for new living design products; active use of advanced IT technologies through digital materials, 3D prints and 3D animation software, along with animatronic robotic systems. The above is gaining massive popularity in design practice when creating luxury fashion items. Practical relevance of the research lies in coverage of the current trend practices adopted by contemporary designers and brands who experiment not only with shapes and cuts, but also with advanced technologies. There is a strong emphasis on the ecological nature of digital fashion, which may reduce the negative impact of the fast-fashion business on the global environment.
DOI: 10.30857/2617-0272.2023.4.13
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25719
ISSN: 2617-0272
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
artdes_2023_N4_P149-159.pdf962,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.