Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25839
Назва: Шляхи формування позитивного іміджу туристичного бізнесу в умовах війни
Автори: Городянська, Лариса Володимирівна
Сльозкіна, Д.
Семикопенко, Д.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Городянська Л. В. Шляхи формування позитивного іміджу туристичного бізнесу в умовах війни / Л. В. Городянська, Д. Сльозкіна, Д. Семикопенко // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 41-43.
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є аналіз можливих шляхів формування позитивного іміджу туристичного бізнесу в умовах війни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25839
Розташовується у зібраннях:Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P041-043.pdf285,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.