Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25885
Название: The specifics of organizing an end-to-end marketing Internet analytics system
Авторы: Gryshchenko, Ivan
Shkoda, D.
Дата публикации: 2023
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Gryshchenko I. The specifics of organizing an end-to-end marketing Internet analytics system / I. Gryshchenko, D. Shkoda // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 127-128.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25885
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
PIONBUG_2023_P127-128.pdf334,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.