Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄрмошенко, М. М.-
dc.contributor.authorГанущак-Єфіменко, Л. М.-
dc.date.accessioned2016-10-21T21:05:07Z-
dc.date.available2016-10-21T21:05:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЄрмошенко М. М. Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах / М. М. Єрмошенко, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. — 2012. — Вип. 623-626 : Економіка. — С. 174-178.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589-
dc.description.abstractВикладено результати досліджень щодо визначення та обґрунтування ролі маркетингової інформаційної системи -в процесі управління розвитком потенціалу вітчизняних підприємств у сучасних умовах господарювання. Розкрито етапи побудови даної системи та визначено механізм аналізу інформації в процесі прийняття ефективних управлінських рішень.uk
dc.description.abstractИзложены результаты исследований, по определению и обоснованию роли маркетинговой информационной системы в процессе управления развитием потенциала отечественных предприятий в современных условиях рынка. Раскрыто этапы построения данной системы и определен механизм анализа информации в процессе принятия эффективных управленческих решений.uk
dc.description.abstractThe article presents the results of research to identify and study the role of marketing information system in the management of the development potential of domestic enterprises in the modem business environment. Reveals the stages of building the system and defines the mechanism analysis of information in making effective management decisions.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk
dc.subjectпотенціалuk
dc.subjectобробка інформаційних данихuk
dc.subjectмаркетинговая информационная системаuk
dc.subjectобработка информационных данныхuk
dc.subjectуправлениеuk
dc.subjectпотенциалuk
dc.subjectmarketing information systemuk
dc.subjectprocessing information datauk
dc.subjectmanagement capacityuk
dc.titleМаркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовахuk
dc.title.alternativeМаркетинговая информационная система как эффективный инструмент управления развитием потенциала субъектов хозяйствования в современных условияхuk
dc.title.alternativeMarketing information system as an effective tool for management development potential economic entities in modern conditionsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЕрмошенко, Н.-
local.contributor.altauthorГанущак-Ефименко, Л.-
local.contributor.altauthorErmoshenko, N.-
local.contributor.altauthorGanuschak-Efimenko, L.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceНауковий вісник Чернівецького університетуuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0uk
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161020_102.pdf430,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.