Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Назва: Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах
Інші назви: Маркетинговая информационная система как эффективный инструмент управления развитием потенциала субъектов хозяйствования в современных условиях
Marketing information system as an effective tool for management development potential economic entities in modern conditions
Автори: Єрмошенко, М. М.
Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Ключові слова: управління
маркетингова інформаційна система
потенціал
обробка інформаційних даних
маркетинговая информационная система
обработка информационных данных
управление
потенциал
marketing information system
processing information data
management capacity
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Єрмошенко М. М. Маркетингова інформаційна система як ефективний інструмент управління розвитком потенціалу суб’єктів господарювання в сучасних умовах / М. М. Єрмошенко, Л. М. Ганущак-Єфіменко // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. — 2012. — Вип. 623-626 : Економіка. — С. 174-178.
Source: Науковий вісник Чернівецького університету
Короткий огляд (реферат): Викладено результати досліджень щодо визначення та обґрунтування ролі маркетингової інформаційної системи -в процесі управління розвитком потенціалу вітчизняних підприємств у сучасних умовах господарювання. Розкрито етапи побудови даної системи та визначено механізм аналізу інформації в процесі прийняття ефективних управлінських рішень.
Изложены результаты исследований, по определению и обоснованию роли маркетинговой информационной системы в процессе управления развитием потенциала отечественных предприятий в современных условиях рынка. Раскрыто этапы построения данной системы и определен механизм анализа информации в процессе принятия эффективных управленческих решений.
The article presents the results of research to identify and study the role of marketing information system in the management of the development potential of domestic enterprises in the modem business environment. Reveals the stages of building the system and defines the mechanism analysis of information in making effective management decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2589
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161020_102.pdf430,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.