Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25913
Title: Personalisation of foreign language teaching as psychological and pedagogical problem
Other Titles: Персоналізація навчання іноземних мов як психолого-педагогічна проблема
Authors: Aristova, Nataliia
Kugai, Kseniia
Keywords: personalisation
individual learning path
foreign language teaching
motivation
Issue Date: 2024
Publisher: "Видавництво Людмила"
Citation: Aristova N. Personalisation of foreign language teaching as psychological and pedagogical problem [Електронний ресурс] / N. Aristova, K. Kugai // Світ дидактики: дидактика в сучасному світі : збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 7-8 листопада 2023 року. – Київ : "Видавництво Людмила", 2024. – C. 137-139. – Режим доступу: https://doi.org/10.32751/world_didactics3
Abstract: The work explores the notion of personalisation as a whole, how it is viewed from both psychological and pedagogical perspectives, and considers the benefits and challenges associated with personalisation and its impact on language learners.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25913
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.