Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернявська, О. В.-
dc.contributor.authorКолесник, Б. О.-
dc.date.accessioned2024-03-05T13:32:17Z-
dc.date.available2024-03-05T13:32:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧернявська О. В. Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії бренду / О. В. Чернявська, Б. О. Колесник // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 171-173.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25921-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії брендуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-10-06-
local.conference.nameПроблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації-
local.conference.sectionПлатформа 5. Маркетингова освіта в Україні в епоху цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P171-173.pdf287,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.