Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25921
Title: Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії бренду
Authors: Чернявська, О. В.
Колесник, Б. О.
Issue Date: 2023
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Чернявська О. В. Оцінка ефективності діджитал реклами у мережі Facebook в рамках національної рекламної кампанії бренду / О. В. Чернявська, Б. О. Колесник // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 171-173.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25921
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PIONBUG_2023_P171-173.pdf287,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.