Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25973
Назва: Знаково-символічні засоби візуальної ідентифікації бренду
Автори: Оганесян, С. В.
Колісник, О. В.
Ключові слова: знак
символ
наукове дослідження
графічний дизайн
бренд
візуальна ідентифікація бренду
феномен культури
проєктна культура
інфографіка
логотип
історичний контекст
сучасний етап
українська компанія
фірмовий знак
міське середовище
українська національна символіка
композиційна структура логотипу
айдентика
етнічне спрямування
візуальна ідентифікація компанії
Дата публікації: 2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Оганесян С. В. Знаково-символічні засоби візуальної ідентифікації бренду : монографія / С. В. Оганесян, О. В. Колісник. – Київ : КНУТД, 2024. – 212 с.
Короткий огляд (реферат): Наукова монографія містить теоретичні та науково-дослідні розробки використання знаків та символів в українському графічному дизайні для вирішення завдань ідентифікації брендів із врахуванням сучасних тенденцій соціокультурного простору та вимог споживацької аудиторії. Акцентується увага на способах презентації знаків та символів з метою актуального представлення бренду. Для графіків-дизайнерів, викладачів вищих навчальних закладів та студентів спеціальності 022 Дизайн, усіх зацікавлених створенням знаків та символів у візуальній ідентифікації бренду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25973
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
ISBN: 978-617-7763-30-6
Розташовується у зібраннях:Наукові видання (Монографії)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZSZVIB_mono_2024.pdf5,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.