Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2601
Title: Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу
Other Titles: Концептуальный подход к управлению торговыми марками на основе теории жизненного цикла
A conceptual approach to trademarks management on the basis of life cycle theory
Authors: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Keywords: бренд
стратегії управління
торговельна марка
життєвий цикл
бренд-менеджмент
торговая марка
жизненный цикл
стратегии управления
brand
management strategies
trademark
life cycle
brand management
Issue Date: 2011
Citation: Ганущак-Єфіменко Л. М. Концептуальний підхід до управління торговельними марками на основі теорії життєвого циклу / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2011. — № 12 (126). — С. 170-174.
Source: Актуальні проблеми економіки
Abstract: У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено етапи побудови успішного бренду та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи архітектурних елементів життєвого циклу, за допомогою яких будується успішний бренд.
В статье изложены результаты исследований в сфере управления торговыми марками предприятий, определены этапы построения успешного бренда и предложен комплекс мероприятий относительно эффективного управления торговыми марками на основе системы архитектурных элементов жизненного цикла, с помощью которых строится успешный бренд.
The article presents the results of the research in the field of enterprises trademarks management and determines the stages in the development of a successful brand also offering a complex of measures on the efficient trademarks' management basing on the system of architectural elements of a life cycle by means of which a successful brand is upbuilt.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2601
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161021_120.pdf82,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.