Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26322
Название: Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринку
Авторы: Яцишина, Л. К.
Січкар, В. О.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Січкар В. О. Глобальне мислення як сучасна стратегія маркетингу та розвитку сучасного ринку / В. О. Січкар ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 14.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26322
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P014.pdf146,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.