Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26327
Title: Формування маркетингової стратегії на підприємстві
Authors: Яцишина, Л. К.
Чигарєв, А. Л.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Чигарєв А. Л. Формування маркетингової стратегії на підприємстві / А. Л. Чигарєв ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 19.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26327
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P019.pdf139,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.