Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26348
Title: CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компанії
Authors: Євсейцева, О. С.
Толстих, А. В.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Толстих А. В. CRM-система як елемент оптимізації маркетингової діяльності компанії / А. В. Толстих ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 41.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26348
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P041.pdf148,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.