Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26350
Название: Брендинг як сучасний напрям товарної політики в банку
Авторы: Жам, О. Ю.
Білковська, Д. І.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Білковська Д. І. Брендинг як сучасний напрям товарної політики в банку / Д. І. Білковська ; наук. кер. О. Ю. Жам // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 43.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26350
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P043.pdf139,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.