Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26355
Название: Управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями
Авторы: Карпенко, В. Л.
Мисюк, М. С.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мисюк М. С. Управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями / М. С. Мисюк ; наук. кер. В. Л. Карпенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 47.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є аналіз управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26355
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P047.pdf145,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.