Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26368
Назва: Основи моделювання бізнес-процесів
Автори: Геселева, Н. В.
Зінорук, Л. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Зінорук Л. В. Основи моделювання бізнес-процесів / Л. В. Зінорук ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 60.
Короткий огляд (реферат): Метою моделювання є систематизація знань про компанію та її бізнес-процеси в наочній графічній формі, більш зручній для аналітичної обробки отриманої інформації. Бізнес-модель описує внутрішню структуру бізнесу (фінансові характеристики: витрати, прибутки, розмір інвестицій та ефективність повернення їх; виробничі потужності; канали збуту; організаційно-штатну структуру; мотивацію діяльності співробітників; розмежування відповідальності та ін.).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26368
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P060.pdf146,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.