Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26380
Название: Місце та роль соціопатії у маркетингу
Авторы: Яренко, А. В.
Яренко, Г. О.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Яренко Г. О. Місце та роль соціопатії у маркетингу / Г. О. Яренко ; наук. кер. А. В. Яренко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 72.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26380
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P072.pdf139,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.