Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26384
Название: Показники маркетингової ефективності при впровадженні соціально-економічних послуг
Авторы: Лозовська, Г. М.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Лозовська Г. М. Показники маркетингової ефективності при впровадженні соціально-економічних послуг / Г. М. Лозовська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 76-77.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26384
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P076-077.pdf188,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.