Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26386
Название: Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємства
Авторы: Голодонюк, О. М.
Мільчева, В. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мільчева В. В. Правильна маркетингова стратегія – залог успіху підприємства / В. В. Мільчева ; наук. кер. О. М. Голодонюк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 79.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26386
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P079.pdf167,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.