Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26387
Название: Маркетингова стратегія як основа забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств
Авторы: Павлов, О. І.
Берегова, Т. А.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Берегова Т. А. Маркетингова стратегія як основа забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств / Т. А. Берегова ; наук. кер. О. І. Павлов // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 80.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26387
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P080.pdf138,54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.