Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26388
Название: Маркетингове дослідження споживацьких уподобань при виборі комбікормів для декоративної та співучої птиці
Авторы: Мардар, М. Р.
Пономаренко, Т. Р.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Пономаренко Т. Р. Маркетингове дослідження споживацьких уподобань при виборі комбікормів для декоративної та співучої птиці / Т. Р. Пономаренко ; наук. кер. М. Р. Мардар // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 81.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26388
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P081.pdf160,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.