Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26418
Название: Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівлі
Авторы: Шарко, В. В.
Назарук, Т. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Назарук Т. В. Особливості формування та сприйняття іміджу підприємства роздрібної торгівлі / Т. В. Назарук ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 105.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26418
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P105.pdf146,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.