Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26420
Название: Особливості впливу елементів системи мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльності
Авторы: Шарко, В. В.
Штурба, О. А.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний універститет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Штурба О. А. Особливості впливу елементів системи мерчандайзингу на ефективність торговельної діяльності / О. А. Штурба ; наук. кер. В. В. Шарко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 107.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26420
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APPRMU_2015_P107.pdf138,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.