Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26435
Title: Директивний маркетинг як частина маркетингової політики підприємства
Authors: Григоревська, Олена Олександрівна
П'явка, В. Г.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: П'явка В. Г. Директивний маркетинг як частина маркетингової політики підприємства / В. Г. П'явка ; наук. кер. О. О. Григоревська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 122.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26435
Appears in Collections:Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P122.pdf139,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.