Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26486
Title: Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу
Authors: Сідуняк, О. В.
Бевзо, А. Ю.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Бевзо А. Ю. Роль соціальних мереж у сучасному маркетингу / А. Ю. Бевзо ; наук. кер. О. В. Сідуняк // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 170.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26486
Appears in Collections:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P170.pdf150,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.