Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26497
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗимбалевська, Ю. В.uk
dc.contributor.authorХаян, І. А.-
dc.date.accessioned2024-05-02T11:26:15Z-
dc.date.available2024-05-02T11:26:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationХаян І. А. Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємства / І. А. Хаян ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 181.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26497-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleЦінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2015-11-13-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2015_P181.pdf140,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.