Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26497
Title: Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємства
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Хаян, І. А.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Хаян І. А. Цінова політика як елемент маркетингової діяльності підприємства / І. А. Хаян ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 181.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26497
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P181.pdf140,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.