Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26499
Title: Маркетингове середовище як об'єкт дослідження
Authors: Зимбалевська, Ю. В.
Дубініна, А. С.
Issue Date: 2015
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Дубініна А. С. Маркетингове середовище як об'єкт дослідження / А. С. Дубініна ; наук. кер. Ю. В. Зимбалевська // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 13 листопада 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 183.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26499
Appears in Collections:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APPRMU_2015_P183.pdf240,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.