Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBondarchuk, S.-
dc.contributor.authorLebedieva, Svitlana-
dc.date.accessioned2024-05-14T09:06:47Z-
dc.date.available2024-05-14T09:06:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBondarchuk S. English as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologies / S. Bondarchuk, S. Lebedieva // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 5-9.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26539-
dc.description.abstractThe paper examines the multimodal potential of modern pedagogical technologies as tools for enhancing educational practices. Student-centered interactive learning unlocks creativity and improves self-study skills, promoting critical thinking, problem-solving abilities, and overall academic performance. By using technologies such as presentations, mind maps, and brainstorming, the teacher can create an atmosphere of cooperation and trust among group members, which in turn boosts engagement and positive outcome. Pursuit for a balanced combination of traditional and innovative methods is based on the relevance of researched technologies in preparing students for future professional activity, aligning with the practices of modern companies.uk
dc.description.abstractУ статті досліджується мультимодальний потенціал педагогічних технологій як інструментів вдосконалення освітніх практик. Інтерактивна взаємодія у студентоцентрованому навчанні розкриває творчий потенціал та покращує навички самоосвіти, сприяє розвитку критичного мислення, здатності розв'язувати проблеми та підвищенню загальної академічної успішності. Використання таких технологій, як презентації, ментальні карти та мозковий штурм, зміцнює можливості співпраці та довіру між членами групи, підвищує загальну зацікавленість, що призводить до позитивних результатів. Прагнення до збалансованого поєднання традиційних та інноваційних методів ґрунтується на актуальності досліджуваних технологій у підготовці студентів до майбутньої професійної діяльності, узгодженої з практиками сучасних компаній.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectinnovative approachuk
dc.subjectpedagogical technologyuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectpresentationuk
dc.subjectmind mapuk
dc.subjectbrainstorminguk
dc.subjectінноваційний підхідuk
dc.subjectпедагогічна технологіяuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectпрезентаціяuk
dc.subjectментальна картаuk
dc.subjectмозковий штурмuk
dc.titleEnglish as a lingua franca of the modern world: multimodal learning technologiesuk
dc.title.alternativeАнглійська мова як лінгва франка сучасного світу: мультимодальні технології навчанняuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorБондарчук, С.-
local.contributor.altauthorЛебедєва, С.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-11-17-
local.conference.nameІнноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості-
local.conference.sectionІнноваційний розвиток освіти, культурних і креативних індустрій України в умовах післявоєнного відновленняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V1_P005-009.pdf147,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.