Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26658
Назва: Product quality as the main indicator of competitiveness of the enterprise
Інші назви: Якість продукції як основний показник конкурентоспроможності підприємства
Автори: Mazorchuk, A. P.
Zimbalevska, Yu. V.
Ключові слова: product quality
enterprise competitiveness
якість продукції
конкурентоспроможність підприємства
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Mazorchuk A. P. Product quality as the main indicator of competitiveness of the enterprise / A. P. Mazorchuk, Yu. V. Zimbalevska // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 20-24.
Короткий огляд (реферат): The article examines the most important factor in the successful operation of any organization, that is, the quality of products and services. In today's world, consumer demands for product quality have become significantly stricter. An important manifestation of great attention to product quality is the "Draft of the Law on Quality and Protection of Consumer Rights" published in 2006 and the Decree of the President of Ukraine "Measures to Improve the Quality of Domestic Products", which entered into force on 23.02.01, which legally enshrines modern state policy, which is aimed at the production of high-quality, competitive products, established organizational, legal and economic relations between participants in the development, production and use of products. According to DSTU 2995-94, quality is a set of product characteristics related to its ability to satisfy established and anticipated needs. According to DSTU ISO 9000-2001, quality is the degree to which a set of distinctive properties satisfies formulated needs or expectations, generally understood or mandatory. The term "quality" can be used with such adjectives as good, bad, or excellent.
Досліджено найважливіший фактор успішної діяльності будь-якої організації, тобто, якість продукції та послуг. У теперішньому світі вимоги, що висуваються споживачем до якості продукції стали суттєво жорсткішими. Важливим проявом великої уваги до якості продукції є опублікований у 2006 році "Проект закону про якість та захист прав споживачів" та Указ Президента України "Заходи про підвищення якості вітчизняної продукції", котрий набув чинності 23.02.01 року, де юридично закріплена сучасна політика держави, яка спрямована на виробництво якісної, конкурентоспроможної продукції, встановлені організаційні, правові та економічні відносини між учасниками розробки, виробництва і використання продукції. Згідно ДСТУ 2995-94, якість – це сукупність характеристик товару, що стосуються її здатності задовольняти встановлені та передбачені потреби. Згідно ДСТУ ISO 9000-2001, якість – це ступінь, до якого сукупність відмінних властивостей задовольняє сформульовані потреби або очікування, загальнозрозумілі або обов’язкові. Термін "якість" можна вживати з такими прикметниками як добра, погана, або відмінна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26658
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P020-024.pdf310,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.