Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2672
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКосенко, Д. Ю.-
dc.date.accessioned2016-10-31T10:47:15Z-
dc.date.available2016-10-31T10:47:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКосенко Д. Ю. Предметно-просторове середовище Вальдорфської школи: практика та принципи формування // Д. Ю. Косенко // Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 21 жовтня 2014 року, Київ. За заг. ред. В.Б. Халамендик / Мін-во освіти і науки України, НПУ ім. М.П. Драгоманова, ІАО, АВІУ. – Запоріжжя: Дике Поле, 2015. – C. 100-114.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2672-
dc.description.abstractСтаттю присвячено виявленню характерних особливостей предметно-просторової складової освітнього середовища Вальдорфських шкіл. Автор приходить до висновку, що предметно-просторова складова освітнього середовища Вальдорфської школи є цілісним комплексним феноменом, яком притаманні такі риси: доцільність та правдивість елементів середовища, "духовна прозорість" предметного оточення, емоційна виразність шкільного середовища, стимулювання індивідуально-творчого підходу та активна діяльність педагогічного колективу.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the formation of the characteristic features of a Waldorf School educational environment object-space component. The author comes to conclusion that such features as feasibility and veracity of the environment elements, «spiritual transparency» of objective environment, emotional expressiveness of school environment, stimulating the individual creativity and the teachers activity determine the Waldorf school educational environment object-space component that is in itself an integrated phenomenon.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДике Полеuk
dc.subjectдизайн середовищаuk
dc.subjectВальдорфська педагогікаuk
dc.subjectlearning environmentuk
dc.subjectenvironmental designuk
dc.subjectWaldorf pedagogicsuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.titleПредметно-просторове середовище Вальдорфської школи: практика та принципи формуванняuk
dc.title.alternativeWaldorf School Subject-Spatial environment: practices and principlesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКосенко, Данило Юрійович-
local.contributor.altauthorKosenko, Danylo-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра дизайну інтер'єру і меблівuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2014-10-21-
local.conference.nameВальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликівuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20161031_Kosenko_P100-114.pdf273,32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
20161031_Kosenko_2015.pdfТитульна сторінка + зміст175,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.