Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2674
Title: Стратегії управління торговельними марками підприємств
Other Titles: Стратегии управления торговыми марками предприятий
Strategies of enterprises' trademarks management
Authors: Ганущак-Єфіменко, Л. М.
Keywords: маркетинг
управління торговельними марками
кластери
конкурентна боротьба
стратегії
маркетинг
кластеры
стратегии
управление торговыми марками
конкурентная борьба
marketing
trademarks management
clusters
strategies
competitive fight
Issue Date: 2011
Citation: Ганущак-Єфіменко Л. М. Стратегії управління торговельними марками підприємств / Л. М. Ганущак-Єфіменко // Актуальні проблеми економіки. — 2011. — № 9 (123). — С. 104-111.
Source: Актуальні проблеми економіки
Abstract: У статті викладено результати досліджень у сфері управління торговельними марками підприємств, визначено умови вибору стратегій управління та запропоновано комплекс заходів щодо ефективного управління торговельними марками на основі системи стратегій управління інформаційними інноваціями, управління інформаційним портфелем, управління зв`язками з покупцями, управління зв`язками з посередниками, управління зв`язками з постачальниками, управління зв`язками з громадськістю.
В статье изложены результаты исследований в области управления торговыми марками предприятий, определены условия выбора стратегий управления и предложен комплекс мер по эффективному управлению торговыми марками на основе системы стратегий управления информационными инновациями, управления информационным портфелем, управления связями с покупателями, управления связями с посредниками, управления связями с поставщиками, управления связями с общественностью.
The article presents the results of the research in the field of enterprises' trademarks management and defines the conditions for selecting the management strategies, also offering a complex of measures on the effecient management of trademarks basing on the system of strategies for information innovations management, management of the information portfolio along with customer relations management and management of the relations with intermediaries, suppliers and the community.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2674
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
ISSN: 1993-6788
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20161021_113.pdf2,4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.