Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 271-280 зі 330.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Facebook як рекламний інструмент для бізнесуШіковець, К. О.; Калімбет, І. А.
2024Стимулювання інноваційного підприємництва через державну підтримку та інвестиційні програмиСидорчук, К. Р.
2024Визначення основних проблем та перспектив маркетингу на підприємствахЄвсейцева, О. С.; Кулик, В.
2024Актуальні тренди розвитку маркетингу торгівельних підприємствШіковець, К. О.; Тікан, Т. В.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Психологічний вплив реклами на споживачаБебко, С. В.; Шостак, К. Є.
2024Features of the formation of the innovative entrepreneurship ecosystem in UkraineYanechko, Serhii
2024Адаптація маркетингу в умовах війниКовальчук, О.; Павліш, Т.; Раделицька, І.
2024Роль діджиталізації туристичного бізнесу в умовах воєнного стану в УкраїніГородянська, Лариса Володимирівна; Лапшина, Т. В.