Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26824
Назва: Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послуг
Інші назви: Development of a marketing strategy as a factor of competitiveness in the market of tourist services
Автори: Субот, Т. П.
Євсейцева, О. С.
Ключові слова: стратегія
маркетингова стратегія
туризм
конкурентоспроможність
ринок туристичних послуг
алгоритм
підприємство
strategy
marketing strategy
tourism
competitiveness
tourist services market
algorithm
enterprise
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Субот Т. П. Розробка маркетингової стратегії як чинника конкурентоспроможності на ринку туристичних послуг / Т. П. Субот, О. С. Євсейцева // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 268-272.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні підходи та необхідність формування маркетингової стратегії підприємства. Доведено необхідність формування стратегії для підприємств туристичної галузі, пропонується алгоритм формування ефективної маркетингової стратегії, який дозволяє вирішити такі основні завдання, як: оцінювання конкурентної позиції; аналіз маркетингового середовища; оцінювання основних споживачів; аналіз обсягу наданих послуг; визначення маркетингових цілей; розробка варіантів реалізації; оцінювання ефективності маркетингової стратегії. Досліджено теоретичні основи та сформовано практичні рекомендації щодо підтримання конкурентоспроможності підприємства.
The article discusses the main approaches and the necessity of forming a marketing strategy of the enterprise. The necessity of forming a strategy for enterprises in the tourism industry is proven, and an algorithm for forming an effective marketing strategy is proposed, which allows solving such basic tasks as: evaluating the competitive position; analysis of the marketing environment; assessment of main consumers; analysis of the scope of services provided; definition of marketing goals; development of implementation options; evaluating the effectiveness of the marketing strategy. The theoretical foundations have been studied and practical recommendations have been made for maintaining the competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26824
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P268-272.pdf326,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.