Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26830
Назва: Інноваційний маркетинговий інструментарій підприємств легкої промисловості
Інші назви: Innovative marketing tool for light industry enterprises
Автори: Шіковець, К. О.
Соляр, Б. В.
Ключові слова: контент-маркетинг
SMM-стратегія
content marketing
SMM strategy
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шіковець К. О. Інноваційний маркетинговий інструментарій підприємств легкої промисловості / К. О. Шіковець, Б. В. Соляр // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали ІV Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, м. Київ, 17 листопада 2023 року. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 300-304.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджується динамічний світ інноваційних маркетингових інструментів, які змінюють ландшафт легкої промисловості. Розглянуто підприємства легкої промисловості, що адаптуються до нових умов і працюють на складнішому та взаємопов'язаному ринку, використовуючи цифрові стратегії, сталий розвиток та персоналізацію.
The article explores the dynamic world of innovative marketing tools that are changing the landscape of light industry. The article considers light industry enterprises that adapt to new conditions and operate in a more complex and interconnected market, using digital strategies, sustainable development and personalization.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26830
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2023_V2_P300-304.pdf396,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.