Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2686
Назва: Оцінювання виставкової активності промислового підприємства з використанням методу аналізу ієрархій
Інші назви: Evaluation exhibition activity of industrial enterprise using the method of analysis of hierarchies
Автори: Кирилко, Н. М.
Ключові слова: виставкові заходи
метод аналізу ієрархій
виставкова активність
економіко-математичні моделі
виставкова привабливість
exhibitions
economic and mathematical model
the analytic hierarchy method
exhibition attraction
exhibition activity
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Кирилко Н. М. Оцінювання виставкової активності промислового підприємства з використанням методу аналізу ієрархій / Н. М. Кирилко // Економічний простір. — 2016. — № 108. — С. 214-225.
Source: Економічний простір
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні форми участі у виставкових заходах промислових підприємств. У ході дослідження було удосконалено категорії: «виставкової активності» і «виставкової привабливості». Запропоновано комплексний підхід, що включає інструментарій врахування виставкової активності при управлінні виставковою діяльністю промислового підприємства. У процесі дослідження використано метод аналізу ієрархій. Проведено аналіз основних форм участі у виставкових заходах промислового підприємства на предмет виставкової активності і визначення глобальних пріоритетів при застосуванні принципу синтезу. Розроблено ієрархічну модель оцінки виставкової активності промислового підприємства. Аналіз незалежних характеристик форм участі у виставкових заходах промислового підприємства довів, що найбільш оптимальною є публічна демонстрація досягнень підприємства, який передбачає очну форму участі підприємства у виставкових заходах. Запропонований інструментарій розробки змістовної і адекватної моделі виставкової активності при управлінні виставковою діяльністю промислового підприємства має велике значення для його успішної діяльності в сучасних умовах господарювання.
The main forms of participation in exhibitions industry are investigated in the article. The categories «exhibition activity» and «attractiveness exhibition» were revised and improved. A complex approach that includes tools account of exhibition activity in the management of exhibition activities of industrial enterprises has been proposed. The basic forms of participation in exhibitions industrial enterprise in terms of exhibition activity and identify global priorities in the application of the principle of fusion were analyzed. A hierarchy method of analyses was used and hierarchical model of evaluation the exhibition activity of industrial enterprises has been developed. Independent analysis of the characteristics the forms of participation the industrial enterprises in exhibitions proved that the best one is a public demonstration the achievements of a company, which provides full-time participation of enterprises in exhibitions. Main tools of elaboration the adequate model of exhibition activity in the management of exhibition activities of industrial enterprises have been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2686
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2224-6282
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161021_122.pdf363,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.