Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26887
Назва: Adapting English text in logo design
Автори: Naidenko, Evgenia
Lebedieva, Svitlana
Ключові слова: multimodal communication
lexical borrowings
branding
logo
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: NGO International Center of Scientific Research
Бібліографічний опис: Naidenko E. Adapting English text in logo design / E Naidenko, S. Lebedieva // Scientific method: reality and future trends of researching : collection of scientific papers "SCIENTIA" with Proceedings of the III International Scientific and Theoretical Conference, Zagreb, Republic of Croatia, March 8, 2024. – Zagreb, Republic of Croatia : International Center of Scientific Research, 2024. – Р. 54-55.
Короткий огляд (реферат): The paper examines the multimodal features of text use in a logo as a key element of corporate style. It considers the use of English words and Latin letters to expand the target audience.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26887
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Naidenko_Lebedieva_SM_08.03.2024.pdf139,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.