Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26933
Назва: Стратегічний маркетинг як основа стабільності функціонування бізнесу
Автори: Балов, Г. Ю.
Пузирьова, П. В.
Дата публікації: бер-2024
Видавництво: Полтавський університет економіки і торгівлі
Бібліографічний опис: Балов Г. Ю. Стратегічний маркетинг як основа стабільності функціонування бізнесу / Г. Ю. Балов, П. В. Пузирьова // Вплив глобалізаційних процесів та цифрової трансформації на формування міжнародного економічного клімату та фінансової екосистеми : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Полтава, 28 березня 2024 року. – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 294-297.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26933
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПУЕТ_Балов_Пузирьова_2024.pdf5,79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.