Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26940
Назва: Економічний потенціал міжнародних компаній на ринку України
Інші назви: The economic potential of international companies in the Ukrainian market
Автори: Пузирьова, П. В.
Яновський, Ілля Ігорович
Ключові слова: економіка підприємства
вплив
торгівля
економічний потенціал
структура
enterprise economy
influence
trade
economic potential
structure
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Яновський І. І. Економічний потенціал міжнародних компаній на ринку України : кваліфікаційна робота за спеціальністю 051 Економіка / І. І. Яновський ; наук. кер. П. В. Пузирьова ; рец. З. Я. Шацька. – Київ : КНУТД, 2023. – 102 с.
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено теоретичним аспектам економічного потенціалу підприємств в Україні на різних рівнях. Визначено виробничі сторони оцінки економічного потенціалу підприємств в контексті їх практичного застосування. Зазначено основні компоненти структури економічного потенціалу підприємств. Здійснено загальну характеристику діяльності ТОВ "ПРОКТЕР ЕНД ГЕМБЛ УКРАЇНА". Проаналізовано вплив транснаціональних корпорацій на економіку України. Досліджено аналіз потенціалу підприємств у сфері торгівлі з урахуванням міжнародного досвіду. Запропоновано різні методи і стратегії виходу міжнародного підприємства на ринок України.
The study is devoted to theoretical aspects of the economic potential of enterprises in Ukraine at different levels. The production sides of the assessment of the economic potential of enterprises in the context of their practical application are determined. The main components of the structure of the economic potential of enterprises are indicated. The general description of the activity of "PROCTER&GAMBLE UKRAINE" LLC is carried out. The influence of transnational corporations on the economy of Ukraine is analyzed. The analysis of the potential of enterprises in the field of trade, taking into account international experience, is investigated. Various methods and strategies of an international enterprise entering the Ukrainian market have been proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/26940
Faculty: Факультет управління та бізнес-дизайну
Department: Кафедра смарт-економіки
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom051_Yanovsky_Puzyrova.pdf2,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.