Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27016
Title: Розробка фірмового стилю компанії екологічних товарів для інтер'єру
Other Titles: Development of corporate identity of the company of ecological goods for the interior
Authors: Єжова, О. В.
Марченко, Вероніка Олексіївна
Keywords: фірмовий стиль
візуальний стиль
корпоративний стиль
уніформа
бренд
еко-декор
дизайн медіа
упаковка
фірмові кольори
логотип
corporate identity
visual style
corporate style
uniform
brand
eco-decor
media design
packaging
corporate colors
logo
Issue Date: Jun-2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Марченко В. О. Розробка фірмового стилю компанії екологічних товарів для інтер'єру : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 022 Дизайн / В. О. Марченко ; наук. кер. О. В. Єжова ; рец. К. Л. Пашкевич. – Київ : КНУТД, 2024. – 67 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі досліджено історичний розвиток фірмового стилю, починаючи від його зародкових форм до сучасного вигляду. Проведено аналіз трансформації фірмового стилю з урахуванням еволюції наукових і теоретичних підходів. Розглянуто основні елементи та носії фірмового стилю, зокрема логотипи, кольорові схеми, шрифти, а також інші візуальні компоненти, що складають корпоративну ідентичність. Особливу увагу приділено аналізу перспектив розвитку ринку магазинів екологічних товарів для інтер'єру як на глобальному рівні, так і на місцевому ринку. Також досліджено зв’язок між вибором кольорових рішень та їх психологічним впливом на емоційний стан споживачів. Визначено ключові особливості роботи закладу "Green Room". Результатом дослідження стало розроблення фірмового стилю для компанії екологічних товарів для інтер'єру "Green Room". Цей стиль відображає філософію бренду, сприяє його ідентифікації на ринку та підвищує його конкурентоспроможність. Для реалізації проекту було обрано відповідне програмне забезпечення та необхідні матеріали для створення носіїв фірмового стилю.
The qualification work explores the historical development of corporate identity, from its embryonic forms to its modern appearance. The author analyzes the transformation of corporate identity taking into account the evolution of scientific and theoretical approaches. The main elements and carriers of corporate identity, including logos, color schemes, fonts, as well as other visual components that make up corporate identity, are considered. Particular attention is paid to the analysis of the prospects for the development of the market of eco-friendly interior design stores both at the global level and in the local market. The relationship between the choice of color solutions and their psychological impact on the emotional state of consumers is also investigated. The key features of the Green Room have been identified. The result of the study was the development of a corporate identity for the company of ecological goods for the interior "Green Room". This style reflects the brand's philosophy, promotes its identification in the market and increases its competitiveness. To implement the project, we chose the appropriate software and necessary materials to create corporate identity carriers.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27016
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра графічного дизайну
Appears in Collections:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Бакалаврський рівень

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dyplom022_Marchenko_Yezhova.pdf1,07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.