Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМоргулець, О. Б.-
dc.contributor.authorЛичко, Станіслав Сергійович-
dc.date.accessioned2024-08-02T08:52:51Z-
dc.date.available2024-08-02T08:52:51Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationЛичко С. С. Роль управління персоналом у забезпеченні якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесі : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / С. С. Личко ; наук. кер. О. Б. Моргулець. – Київ : КНУТД, 2024. – 81 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27022-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена вивченню теоретичних засад та особливостей управління персоналом на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу. В роботі досліджено категорію "якість обслуговування" як об’єкт управління готельно-ресторанного бізнесу; визначено роль системи управління персоналом в забезпеченні якості послуг підприємств готельно-ресторанного бізнесу; проаналізовано діяльності та систему управління персоналом готельно-ресторанного комплексу "Адреналін"; досліджено взаємозв'язок управління персоналом та якістю обслуговування в готельно-ресторанному комплексі. Запропоновано програму розвитку персоналу та розроблено стратегію управління персоналом для готельно-ресторанного комплексу "Адреналін".uk
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of the theoretical foundations and features of personnel management at the enterprises of the hotel and restaurant business. The work examines the category "service quality" as an object of hotel and restaurant business management; the role of the personnel management system in ensuring the quality of services of hotel and restaurant business enterprises is determined; the activities and personnel management system of the hotel and restaurant complex "Adrenaline" were analyzed; the relationship between personnel management and service quality in the hotel-restaurant complex was investigated. A personnel development program was proposed and a personnel management strategy was developed for the "Adrenalin" hotel and restaurant complex.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectуправління персоналомuk
dc.subjectякість обслуговуванняuk
dc.subjectстратегії розвиткуuk
dc.subjecthotel and restaurant businessuk
dc.subjectpersonnel managementuk
dc.subjectservice qualityuk
dc.subjectdevelopment strategiesuk
dc.titleРоль управління персоналом у забезпеченні якості обслуговування в готельно-ресторанному бізнесіuk
dc.title.alternativeThe role of personnel management in ensuring the quality of service in the hotel and restaurant businessuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorLychko, Sergey-
local.subject.facultyНавчально-науковий інститут культури і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБГР-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality241 Готельно-ресторанна справаuk
local.diplom.programПідприємництво в готельно-ресторанному бізнесіuk
local.contributor.altadvisorMorhulets, Oksana-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Lychko_Morhulets.pdfКваліфікаційна робота бакалавра з готельно-ресторанної справи1,09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.