Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27028
Назва: Сучасні підходи до мотивації персоналу закладів готельно-ресторанного бізнесу
Інші назви: Modern approaches to the motivation of the personnel of the hotel and restaurant business
Автори: Моргулець, О. Б.
Кіщенко, Аміна Андріївна
Ключові слова: мотивація персоналу
готельно-ресторанний бізнес
стимулювання
продуктивність праці
staff motivation
hotel and restaurant business
stimulation
labor productivity
Дата публікації: чер-2024
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Кіщенко А. А. Сучасні підходи до мотивації персоналу закладів готельно-ресторанного бізнесу : кваліфікаційна робота здобувача освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 241 Готельно-ресторанна справа / А. А. Кіщенко ; наук. кер. О. Б. Моргулець. – Київ : КНУТД, 2024. – 62 с.
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячене сучасним підходам до мотивації персоналу закладів готельно-ресторанного бізнесу. Розглянуто економічну сутність мотивації персоналу, надано загальну характеристику процесу мотивації, висвітлено зміст процесу мотивації персоналу. Особлива увага приділена готелю "Баккара", проаналізовано структуру та динаміку його персоналу. Проведено оцінку системи мотивації та стимулювання працівників готелю, розроблено рекомендації щодо її удосконалення. Висвітлено особливості процесу формування оновленої програми мотивації персоналу готелю. Дослідження надає ґрунтовний аналіз сучасних підходів до мотивації, впроваджує ефективні практики для підвищення продуктивності та задоволеності працівників у готельно-ресторанному бізнесі.
The qualification work is devoted to modern approaches to the motivation of the personnel of the hotel and restaurant business. The economic essence of personnel motivation is considered, a general description of the motivation process is provided, and the content of the personnel motivation process is highlighted. Special attention was paid to the hotel "Bakkara", the structure and dynamics of its staff were analyzed. The evaluation of the system of motivation and stimulation of hotel employees was carried out, and recommendations for its improvement were developed. Features of the process of formation of the updated motivation program for the hotel staff are highlighted. The study provides a thorough analysis of modern approaches to motivation, implements effective practices to increase productivity and employee satisfaction in the hotel and restaurant business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27028
Faculty: Навчально-науковий інститут культури і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom241_Kishchenko_Morhulets.pdfКваліфікаційна робота бакалавра з готельно-ресторанної справи1,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.