Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27040
Назва: Formation of English grammatical competence of future teachers using educational strategies
Інші назви: Формування англомовної граматичної компетентності в майбутіх учителів з використанням навчальних стратегій
Автори: Kornieieva, Iryna
Ключові слова: the English language grammatical competence
future teachers
difficulties in grammatical competence formation
educational strategies
cognitive strategies
higher educational institutions
англомовна граматична компетентність
майбутні учителі
труднощі у формуванні англомовної граматичної компетентності
навчальні стратегії
когнітивні стратегії
заклади вищої освіти
Дата публікації: 31-бер-2024
Бібліографічний опис: Kornieieva I. Formation of English grammatical competence of future teachers using educational strategies / I. Kornieieva // Youth & market. – 2024. – No. 2 (222), February. – Р. 121-125.
Source: Youth & market
Молодь і ринок
Короткий огляд (реферат): In this paper we investigated the content, structure and features of the formation of English grammatical competence of future teachers. The definition of grammatical competence, the aspects it includes (morphological, lexical, phonetic, syntactic, orthographic) were outlined. The ability to use grammatical phenomena in speech activity in various speech situations of the future teachers' professional activity was explored; concepts and rules, means of expression of grammatical categories; stylistic features of a foreign language (grammatical skills (reproductive and receptive), grammatical knowledge, grammatical awareness were elaborated. The concept of active and passive grammatical minimums was given. The difficulties of forming grammatical competence, which are caused by age characteristics, psychological and individual features of future teachers were determined. The definition of the term "educational strategy" was given, various classifications were considered and their role in the educational process was outlined.
У пропонованій статті нами було досліджено зміст, структуру та особливості формування англомовної граматичної компетентності у майбутніх учителів. Визначено поняття граматичної компетентності, аспекти, які вона включає (морфологічний, лексичний, фонетичний, синтаксичний, орфографічний); окреслено вміння та навички використання граматичних явищ у мовленнєвій діяльності в різних мовленнєвих ситуаціях; оволодіння граматичними поняттями і правилами, засобами вираження граматичних категорій; усвідомлення стилістичних особливостей іноземної мови; основні її компоненти: граматичні навички (репродуктивні та рецептивні), граматичні знання, граматична усвідомленість. Розкрито поняття активного та пасивного граматичних мінімумів. Визначено труднощі формування граматичної компетентності, які зумовлені віковими, психологічними, індивідуальними особливостями майбутніх учителів; іноземною мовою, що вивчається та умовами навчання. Дано визначення терміна "навчальна стратегія", розглянуто різні класифікації та визначено їх роль у навчальному процесі. Виокремлено концептуальну базу формування англомовної граматичної компетентності, зокрема таких принципових положень сучасної стратегії її формування: процес формування англомовної граматичної компетентності організовується як модель реальної комунікації, передбачає створення автентичних умов процесу соціалізації студентів, відбувається з урахуванням індивідуальних навчальних стилів майбутніх фахівців і їх навчальних стратегій в межах формування комунікативної компетентності та стимулює розвиток у студентів мовленнєвої, розумової, пізнавальної активності та створює "картину світу" для формування мовної особистості майбутніх учителів.
DOI: 10.24919/2308-4634.2024.300097
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27040
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISSN: 2308-4634 (print)
2617-0825 (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
300097-Текст-статті-694524-1-10-20240330.pdf554,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.