Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27049
Назва: Principles of foreign language learning in European integration processes
Інші назви: Принципи вивчення іноземних мов здобувачами вищої освіти у контексті європейської інтеграції
Автори: Kovalova, Olena
Nykytenko, Olga
Malyk, Yuliana
Ключові слова: European integration
European integration processes
foreign language learning
impact of European integration on language learning
євроінтеграція
євроінтеграційні процеси
навчання іноземних мов
вплив євроінтеграції на вивчення мови
Дата публікації: 30-лип-2024
Бібліографічний опис: Kovalova O. B. Principles of foreign language learning in European integration processes / O. B. Kovalova, O. V. Nykytenko, Yu. I. Malyk // Педагогічні науки: теорія та практика. – 2024. – № 2 (50). – С. 118-123.
Source: Педагогічні науки: теорія та практика
Pedagogical Sciences: Theory and Practice
Короткий огляд (реферат): European integration processes refer to the various political, economic, and social changes taking place across Europe as countries work to integrate into the European Union (EU) and other international organizations. Learning foreign languages is an important component of this integration process as it enables people to communicate effectively with individuals from other countries. The purpose of the article is to substantiate main principles that are a necessary condition for the development of foreign language integrated skills, as they include all the necessary requirements for teaching foreign languages in the context of the European integration. The research of the article is based on analyzing work of Ukrainian scientists, who studied the peculiarities of the use of immersion method in teaching foreign languages and principles of its application at higher schools of Ukraine. The principles of foreign language learning in this context are influenced by the need for effective communication, intercultural understanding, and cooperation among member states. According to analyzing the latter, the following principles of modern methods of teaching a foreign language in the context of European integration were defined: communication focus, European dimension, cultural competence, practical application, collaborative learning. These principles are the basis of the following recommendations: to provide a wide selection of languages to meet the needs associated with the development of international exchanges; development of competence in at least two foreign languages for all students; learning foreign languages as a continuous process that lasts a lifetime; knowledge of the social, economic and cultural realities of the languages being studied; give preference to those teaching methods aimed at the development of oral expression, using audio and video materials, interactive tools.
Процеси європейської інтеграції стосуються різних політичних, економічних і соціальних змін, що відбуваються в Європі, коли країни намагаються інтегруватися в Європейський Союз (ЄС) та інші міжнародні організації. Вивчення іноземних мов є важливою складовою частиною цього процесу інтеграції, оскільки воно дає змогу ефективно спілкуватися з людьми з інших країн. Метою статті є обґрунтування основних принципів, які є необхідною умовою розвитку іншомовних інтегрованих навичок, оскільки містять усі необхідні вимоги до навчання іноземних мов у контексті європейської інтеграції. Дослідження статті базується на опрацюванні робіт українських учених, які розглядали особливості використання методу занурення у викладання іноземних мов та принципи його застосування у вищій школі України. На принципи вивчення іноземних мов у цьому контексті впливає потреба ефективної комунікації, міжкультурного взаєморозуміння та співпраці між державами-членами. Відповідно до аналізу останнього, у статті визначено такі принципи сучасної методики навчання іноземної мови в контексті європейської інтеграції: комунікаційна спрямованість, європейський вимір, культурна компетентність, практичне застосування, навчання у співпраці. Ці принципи є основою таких рекомендацій: забезпечити широкий вибір мов для задоволення потреб, пов’язаних з розвитком міжнародних обмінів; розвиток компетентності щонайменше у двох іноземних мовах для всіх учнів; вивчення іноземних мов як безперервний процес, що триває все життя; знання соціальних, економічних і культурних реалій мов, що вивчаються; віддання переваги тим методам навчання, які спрямовані на розвиток усного мовлення, з використанням аудіо- та відеоматеріалів, інтерактивних засобів.
DOI: 10.26661/2786-5622-2024-2-18
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27049
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
ISSN: 2786-5622 (рrint)
2786-5630 (оnline)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
article.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.