Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27272
Title: Marketing strategies of pricing on world markets
Authors: Dashkovska, M.
Oliinyk, A.
Issue Date: 2024
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Dashkovska M. Marketing strategies of pricing on world markets / M. Dashkovska, A. Oliinyk // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 621-624.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27272
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER_2024_P621-624.pdf395,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.