Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27274
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТищенко, А.-
dc.contributor.authorЛадонько, Л. С.-
dc.date.accessioned2024-09-04T12:51:35Z-
dc.date.available2024-09-04T12:51:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationТищенко А. Особливості створення і розвитку мистецьких брендів / А. Тищенко, Л. С. Ладонько // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку : матеріали V Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 23 квітня 2024 року. – Київ : КНУТД, 2024. – С. 629-632.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/27274-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсобливості створення і розвитку мистецьких брендівuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2024-04-23-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку-
local.conference.sectionМаркетинг в умовах розвитку цифрових технологійuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації Глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER_2024_P629-632.pdf394,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.